onsdag 5. juni 2013

Magasinforside oppgave i april!

Nå skulle vi lage en magasinforside inspirert av et magasin, og videre så skulle vi gjøre forsiden om til popart og retrostil.

Jeg valgte å ta utgangspunktet i magasinet DECIBEL, som er et death metal blad. Dette var rett og slett fordi jeg ville begi meg på urørte områder for min egen del.

Dette var den opprinnelige magasinforsiden:


Etter og ha tatt eget bilde med lignende uttrykk, så designet jeg forsiden selv og gjorde om til popart og retrostil. Resultatet ble dette:



Jeg følte at dette var en veldig morsom oppgave, der vi fikk prøve ut noe annet, med tanke på endring av farger og kontraster og prøve ut filter i photoshop. Alt i alt så føler jeg dette var en krevende, men morsom oppgave.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar